Sunday, 13 January 2013

Peribadi sangat ke?

"Hak peribadi orang! Jangan masuk campur sangat la!" Selalu jugak la kan kita dengar kata-kata tu? Tapi tak semua tahu dan faham maksud yg sebenar2nya.

Kalau saya la kan..bagi saya la..siyesly MEMANG *haa..hammek huruf beso i bagi u..thehe :p * 
-sambung-
Saya siyesly MEMANG tak suka org masuk campur hal peribadi saya..jaja sana sini..sampai saya rase bnde tu mengaibkan walaupun tak aib sgt pun..ye la..kalau saya nak,saya bole bagitau org kot..

Tapi dari segi lain pulak..ade baiknye masuk campur hal org ni.. pernah dgr kes perempuan kene bunuh dgn suami? ala..yg dok hangat Jan 2013 tu.. tak tau? tak ingat..? baca ni --> berita-isteri dibunuh angakara cemburu?

Kenapa org sebelah yg dah nmpak taknak amek tindakan lanjut? ye la kn? Tak nak masuk campur hal org..bila dah mati..menyesal pulak tak buat report..kan?

Hai..dunia..dunia.. hehehe.. 
Wallahualam

psstt..ko tau si polan tu..blablablabla... *image credit to pakcik gugel*

Woookey!

Happy Reading U'olls~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...