Sarapan Pagi jadi punca

Salam all~ :D

Bangun awal setiap hari.. lambai2 erin.. :3 
tetiba teringin karipap makcik port biasa.. so..keluar la melenggang kangkung ke gerai.. Disebabkan saya baru baik demam..tak nak la buat pembaziran.. so saya beli 3 ketul karipap kentang and dua ketul ketayap..hehehe..siap singgah restoran depan gerai tu utk beli milo ais..teringin aje pun..
Sampai je rumah saya baham la 3 ketul dari mereka :p tapi mulut ni masih ngak enak lorh...lepas tu pe lagi  layan game fb yang baru..
dan
secara
tiba-tiba
ARGHH!!!

Dah mula rasa tak enak badan.. kepale ligat berfikir kenapa.. tapi tak fikir dengan baik.. sebab kepala berdenyut dengan hebat..perut pedih dengan bahagia..
:'(

ye saya ade gastrik..
Gastrik tahap ape ntah, tak tau..

Ni webnye (klik aje..nanti open new window) saya mintak tolong pakcik gugel..sbnrnye dah tau..saje nak share..tak pening sgt bila bace..sbb selalunya jawapan dari google ni ada yg bila dibaca makin pening..mostly nye pjg berjela..haha..sedih! :p

La ni saya kuih tu pun makin pening.. jawabnye tengahari le baham..
Perut saya ni memang mengade-ngade sket..pepagi mmg saya jarang amik sarapan sebab dikhuatiri pedih menimbun menimpa diri.. omakkk..

oke..entri ni entri pening kepale nak ngadu..haha..
bye u'oll~
ni saki baki sarapan..ini pic sendiri bukan import pakcik ea? :3

Okies dokies..

Happy Reading u'olls~

Comments

Popular posts from this blog

Pentingnya beradab

Senyum itu sedekah