Cara lupakan bekas kekasih.

Salam u'olls..

"Ok! Mulai hari ini jangan cari saya lagi! Kita putus!"
"What?!"

Balik meraung! 
Warghhh!!!
"Sampai hati!"

Kalau hati sampai..takdenye mereka-mereka sakitkan hati korang,kan?

Sape yg tak pernah kecewa..saya pun pernah..tapi saya amalkan cara tertentu..agar dapat melupakan mantan kekasih.. ececehh.. indo sgt~ aww..

1- BFF
Cari bff yang boleh kita gunapakai..haha.. tak lah..gurau..bukan guna pakai.. tapi someone yg kita percaya..atleast kita blh luahkan ape yg terbuku, terpendam..Takut nanti lelame boleh gila tau?! :)

2- LAGU SEDIH
Stop..stop la dengar lagu sedih.. Nanti kalau ralat dengar..nanti korang teringat aje kat si beliau yang dah berlalu itu.. dari dengar lagu sedih..baik dengar lagu Oppa Gangnan Style..sambil nari-nari..at least..dapat berpeluh..n kurang sikit berat..kan korang asyik membebel gemuk~ gemuk~

3- AKTIVITI RIADAH
Jangan terperap dalam bilik menangisi apa yg telah tiada. Cuba la bawak-bawak berjalan di mall ke. Jogging ke.. ape ke.. tolong mak masak ke.. 

4- SENARAI UNTUKNYA :B
Cara yang aku suggestkan utk korang buat ialah.. sila senaraikan perkara yang buruk dia selalu lakukan.. perkara yang korang benci mengenainya.. haha..aku pernah buat.. dan ianya berhasil oke?! ;p

5- DOA
Perkara yang sangat penting bagi aku ialah dengan berdoa..mintak petunjuk dari Allah SWT..mohon agar Dia berikan kita kekuatan untuk survive..Mohon ditemukan dengan orang yang jauh lebih baik dari dia..Biar ditemukan dengan orang yang baik akhlak..beriman..hormat org tua.. aww.. 

Me? Saya dah jumpe someone yg sgt comel.. :3 
Bagi saya dia baik..selalu bagi si degil ni nasihat..
tapi very e pemalu sgt! hahaha..
oke tu je bab menggatal..hewhewhemohemo..

sedih break off..terasa dunia ini pijak anaaaaa daaa. pic pakcik gugel.

ni cara enjoy aku la.. g konsert..konsert free je pom..haha.. pic sdn bhd

aha! aku dengan Man Kidal.. saje je post.. :p aku excited woo time ni!

oke..
Happy Reading guys! :D



Comments

Popular posts from this blog

Pentingnya beradab

Senyum itu sedekah